Strategia obecności marki w sieci. Audyt serwisów internetowych

Zaistnienie firmy w sieci to podstawa, aby mogła ona radzić sobie na rynku. Stworzenie strony internetowej to tylko cześć zadań, jakie stoją przed nami. Musimy sprawić, ze strona taka będzie cieszyć się popularnością. Konieczne jest określenie, jaka jest strategia obecności marki w sieci. Powinniśmy sprawdzić, gdzie warto pokazać naszą stronę, aby zyskała popularność. Obecnie bardzo popularne są portale społecznościowe, na których możemy znaleźć wielu zainteresowanych. Jeśli zdecydujemy się na popularne portale społecznościowe to może to być dobre posunięcie, ale często wiąże się to z kosztami. Dla firmy, której zależy na reputacji często nie liczą się koszty i decydują się oni na zorganizowanie kampanii reklamowej na takich portalach, aby wyjść do ludzi. Warto sporządzić audyt serwisów internetowych, aby określić, który portal będzie dla nas lepsza reklama. Określenie wieku i płci potencjalnych klientów może sprawić, że znacznie szybciej zyskamy popularność. Nie każdy portal może przynieść nam popularność, ale może pociągnąć za sobą ogromne koszty.